Onderwerp: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:08 pm
Catharina zat aan de rand van het water. Ze keek naar de grond en zuchte eventjes. Ze hoorde hier niet thuis dat was zeker. Hier zou ze geen vrienden maken,maar vijanden. Ze stak haar hand in het water en er verschenen honderden rimpels in. Kleine en grote. Kleine jaren en lange jaren,tegen over het leven was Catharina een klein meisje die van niets wist. Maar tegenover haar familie,was ze jong,en bleef jonger dan hun. Haar familie was vermoord door een vriend van haar. Een kleine traan rolde over haar wang.
Mudly
Aantal berichten : 53 Registratiedatum : 11-09-09 Leeftijd : 31
Knight-profile Leeftijd:: 18 Status: Ridders Partner: I feel something, but what?
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:17 pm
Mudly was boven aan de waterval en keek naar het mooie uitzicht. Ineens zag hij iemand aan het water zitten. Hij glimlachte en klom behendig naar beneden. Toen hij beneden was merkte hij dat ze er niet bepaald vrolijk uitzag. Hij ging er naast zitten en keek haar aan. Hij legde troostend zijn hand op haar rug en keek haar aan. "Mag ik vragen wat er is..." zei hij vriendelijk zonder enige vrolijke toon in zijn stem. Hij hield zijn handen op haar rug en wachtte af.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:24 pm
"Gewoon,de laatste tijd voel ik me nog al aleen op de wereld."zei ze tegen de jongen naast haar. "Catharina"zei ze tegen hem en keek naar het water. Even dacht ze ergens dat ze haar naam had horen roepen maar dat kon niet,of wel? Ze haalde haar schouders op en keek de jongen aan. Haar gezicht sprak boekdelen,blijdschap was er niet te zien. Aleen die eenzaamheid in haar hart.
Mudly
Knight-profile Leeftijd:: 18 Status: Ridders Partner: I feel something, but what?
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:35 pm
"Oh dat is niet bepaald leuk..." zei hij en keek haar aan. Hij zag haar gezicht en het maakte hem wel duidelijk dat ze er diep doorheen zat. Hij legde zijn hand op haar schouder en keek haar nog steeds aan. Hij wreef zachtjes om haar wat te troosten. Ineens was zijn vrolijkheid weg. Hij leefde even helemaal mee met Catherina. "Mudly..." zei hij. Hij wreef haar traan weg. Hij wist hoe ze zich voelde. Hij had ook een tijd geleden een periode dat hij zich helemaal alleen voelde. Op een moment kwam er iemand en dat zorgde er voor dat alles positiefer werd. Hij zou haar ook willen helpen maar of ze dat zou willen wist hij niet.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:39 pm
Ze keek hem even aan en streek met haar vinger een traan weg. Toen zag ze het ook bij hem. "Niet huilen om mij Mudly"zei ze tegen hem en gaf hem een knuffel. Ze wreef over zijn rug om hem ook wat te troosten. "Mijn familie en vrienden,zijn vermoord"zei ze heel zachtjes tegen hem. "Toch bedankt,dat je er bent nu voor me"zei ze tegen hem en keek even naar de grond terwijl ze hem nog steeds knuffelde.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:48 pm
Mudly merkte ineens haar woorden op en had inderdaad een traan losgelaten. Ineens voelde hoe ze hem knuffelde en hij glimlachte iets. Hij voelde dat ze hem probeerde te troosten en hoorde ineens haar woorden. Hij wist even niets te zeggen. Hij legde ook zijn handen om haar heen en hield haar zo vast. "Ik weet hoe dat voelt en ik kan begrijpen dat je je alleen voelt..." zei hij zacht en legde zijn hand op haar achterhoofd. Zijn glimlach verdween en sloot zijn ogen. Hij zuchte even. Hij had gehoopt niemand in een vergelijkbaar situatie zou komen als hijzelf. Maar dat was dus tevergeefs.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 7:53 pm
Ze luisterde naar zijn woorden en keek hem even aan. Dan luisterde ze ritmisch naar zijn hartslag en tot haar verbazing slaagde de hare in hetzelfde ritme. Ze klopte zachtjes op zijn rug en liet hem dan los. "Wel ik zal me nu deftig voorstellen,ik ben Catharina een bode van het koningkrijk"zei ze tegen hem. En ze maakte een lichte buiging voor hem.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 8:02 pm
Mudly merkte dat ze los liet en liet ook los. Hij keek haar aan en hoorde toen haar woorden. Hij grinnikte even. "En ik ben Mudly, ridder van dit koninkrijk..." zei hij deftig terug. Hij glimlachte naar haar. Hij kon niet bepaald opmaken of ze nu wat vrolijker was maar ze zag er in iedergeval niet zo heel erg verdrietig er meer uit. "Heb je trouwens nog een plek waar je kunt slapen?" vroeg hij uit beleefdheid. Hij keek haar even aan en daarna naar de waterval. Er kwam een regenboog van af en het zag er best mooi uit.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:08 pm
Ze keek hem aan en haalde haar schouders op. "Ik heb niet echt een slaap plaats"zei ze tegen hem. Ze keek naar de regen boog die er net kwam te staan en glimlachte eventjes. In haar ogen stond een glinstering die er nooit eerder had gestaan. Ze voelde zich meteen weer blij vanbinnen.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:15 pm
Mudly glimlachte. "Als je wilt kun je bij mij overnachten voor een paar nachtjes..." zei hij beleefd. Hij was altijd iemand die mensen in problemen wilde helpen. De glinstering in haar ogen verraade hoe ze zich voelde en hij glimlachte. Ineens kwam er een zwarte merrie aangegalopeerd. "Hey Sira..." zei Mudly glimlachend en wreef haar over haar hals. Sira hinnikte even en keek naar Catharina. Ze keek terug naar Mudly en ging achter hem op de grond liggen. Sira hinnikte even en het leek of ze aan het lachen was. Mudly keek naar Catharina. "Dat is Sira, mijn paard..." zei hij en glimlachte. Hij pakte uit zijn tas een blokje en wierp het naar Sira. Sira at deze op. Paardensnoepjes was ze dol op.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:19 pm
"Wel,dankje voor het aanbod"zei ze tegen hem en glimlachte. Ze keek naar de zwarte merrie en glimachte. Ze floot even op haar vingers en meteen kwam haar vriendin Esmeralda. Een git zwart paard met zwarte manen. "Mudly en Sira,dit is Esmeralda"zei ze. Ze streek langs Esmeralda haar hals en nam een appel uit haar zak. Ze gaf die aan haar. Esmeralda hinnikte even en at de appel smakkelijk op.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:24 pm
"Geen dank..." zei Mudly vriendelijk. Hij merkte dat Catharina floot en niet veel later stond er ook een zwart paard voor zich. Sira keek gelijk op. Net zoals Mudly was deze heel sociaal en hinnikte richting Esmeralda als een soort gedag. Mudly glimlachte en aaide Esmeralda even over haar onderkaak. "Ze ziet er goed verzorgd uit moet ik zeggen." zei hij en glimlachte. Hij keek naar het water en liep richting de rand en ging daar zitten. Hij dacht even na en grinnikte even. "Het is een mooi uitzicht hier." zei hij. Hij keek naar Catharina en glimlachte. Sira stond op en liep naar Esmeralda. Opnieuw hinnikte ze en het leek wel of ze begon te praten tegen het andere paard.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:31 pm
Catharina liep naar Mudly en ging ook zitten. Ze glimlachte eventjes. "Ik verzorg haar goed,ookal leef ik grotendeels bij de watervallen"zei ze tegen hem. Esmeralda hinnikte terug en snuffelde even aan Sira. Opeens drong het Catharina door,ze was voor het eerst verliefd,op een lieve gast.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:38 pm
Mudly keek naar het water en zag dat Catharina naast hem ging zitten. Hij keek haar aan en glimlachte. "Dat is mooi. Ik zie ook dat ze blij is dus dat zit wel snor..." zei hij en grinnikte. Hij keek haar even diep in haar ogen en daarna naar het water. Hij pakte uit zijn tas twee stukken brood en bood haar er een aan. "Ik weet niet of je honger hebt, maar dit brood is wel aan te raden.." zei hij. Dit brood kwam van de bakker in het dorp en daar kon je de lekkerste brooden halen. Hijzelf nam een klein hapje van het andere stuk aangezien hij honger had.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:43 pm
"Dankje"zei ze en nam het brood aan. Ze nam een kleine hap van haar brood. Toen keek ze Mudly aan en gaf hem een kleine kus op zijn wang. "Dankje dat je dit alles voor me doet"zei ze tegen hem en keek naar het water. Catharina brieste en draafde de bossen in. Met haar hoofd wenkte ze Sira om mee te gaan.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:48 pm
Sira begreep de hint en draafde er achteraan. Hij hinnikte even. Hij vond het wel vermakelijk dat zijn baas een meisje had gevonden. Ze keek naar Esmeralda en versnelde wat zodat ze naast haar kwam draven.
Mudly keek naar Catharina en voelde ineens een kusje op zijn wang. Hij wende even zijn blik af. Hij keek haar daarna weer aan en glimlachte. "Geen dank..." zei hij. Hij had zijn stuk brood al bijna weer op. Hij legde een hand naast zich neer en leunde wat achterover. "...ik doe het graag." zei hij. Hij glimlachte naar haar. Hij voelde zijn hart ietwat sneller kloppen en glimlachte.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 9:50 pm
Ze glimlachte eventjes en at het brood dan verder op. De rest stak ze in haar zak voor Esmeralda. Haar wangen kleurden heel lichtjes rood. "Wel,ik ben toch blij dat je er bent"zei ze en glimlachte eventjes. Ze legde zich op de grond en legde haar handen achter haar hoofd. En zo keek ze naar de wolken die voorbij zweefde.
(Kga slapen)
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven zo sep 13, 2009 10:07 pm
Mudly glimlachte en knikte. "Het is mij ook een genoegen om hier te zijn..." zei hij vriendelijk terug en keek haar aan. Hij zag dat ze naar de lucht keek en hij keek ook even omhoog. Het zag er best mooi uit. Hij keek haar opnieuw aan en glimlachte. Hij grinnikte even bij een paar gedachten en keek naar de plek waar Sira weg was gegaan. Hij keek nu naar het meer. "Hmmm...heb je zin om te gaan zwemmen...?" vroeg hij en grinnikte even. Het was namelijk goed weer en dus lekker om te gaan zwemmen.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven ma sep 14, 2009 8:57 pm
"Ja lijkt me wel leuk"zei ze en glimlachte Ze had wel niets bij maar ja. Dan werd het met de kleertjes aan zwemmen Ze glimlachte en dook het water sierlijk in. Ze raakte het water en zwom verder.
(sorry inspiloos)
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven ma sep 14, 2009 9:04 pm
Mudly grinnikte. Hij trok zijn shirt uit en deed zijn riem en wapenuitrusting uit. Hij stond nu in zijn broek en keek naar het water. Hij sprong er in en kwam achter haar boven. "Hmm...dit water is heerlijk..." zei hij en grijnsde lichtjes. Hij duwde haar plagerig onder water en liet haar weer boven komen. "Sorry kon het niet laten" zei hij. Hij zwom wat om haar heen en wachte op een reactie.
(Maakt niet uit....dat kan gebeuren....heb ik ook wel eens...)
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven ma sep 14, 2009 9:05 pm
"Dus zo wil je spelen"zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze dook weer onder en trok hem dan aan zijn voet naar beneden. Ze glimlachte eventjes en zwom weer naar boven. "Phaha,tegen mij win je niet"zei ze. Ze zwom naar hem toe en porde hem nadat hij weer boven was.
(Kmoet slapie wapie doen)
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven ma sep 14, 2009 9:30 pm
Mudly grinnikte om haar woorden. "Ja dat wil ik..." zei hij plagend. En keek richting haar, althans dat dacht hij want hij werd omdeeer water getrokken. Hij kwam boven en ademde diep in. Hij keek haar aan en voelde dat ze hem porde. "Niemand port mij ongestraft..." zei hij plagend. "En jou straf is..." hij bracht zijn mond dichter bij haar oor. "...1 kusje." zei plagend en keek haar aan en grinnikte. Hij voelde zich warm worden en wachtte af op een reactie.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven di sep 15, 2009 8:16 pm
Ze glimlachte en keek hem aan. Ze gaf hem een kus op zijn wang en glimlachte eventjes. "En welke straf wil jij dan"zei ze en grijnsde eventjes. Ze keek hem aan en porde hem nogmaals. Toen zwom ze weg naar een rots en daar klom ze op.
Mudly
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven wo sep 16, 2009 7:27 pm
Mudly grinnikte en voelde het kusje. Hij zag haar op de rots klimmen en grijnsde. Hij dook onder water en kwam achter haar weer boven en klom snel op de rots. Hij draaide haar om en zoende haar op haar mond. Hij sloot zijn ogen en stopte daarna. Hij keek haar aan en wachtte een reactie af.
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven wo sep 16, 2009 7:47 pm
Ze keek hem aan en glimlachte en toen voelde ze zijn lippen op de hare. Ze sloeg meteen rood uit en keek hem met een glimlachje aan. Toen gaf ze hem een kus terug op zijn lippen. Daarna keek ze hem aan en legde haar hand op zijn borstkast. "Ik hou van je"zei ze zachtjes tegen hem.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Het water kent de oudheid van het leven