Knight-profile Leeftijd:: 18 Status: Prins/prinses Partner: Lady Impa
Onderwerp: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 9:54 pm
Alec kwam aanlopen op zijn zwarte hengst. Hij reed in volle galop naast de rivier. Toen kwam hij tot stilstand. Hij zag een dode wolf. Hij sprong van het paard af en liep naar de wolf. Hij knielde neer bij hem en legde zijn hand op de wolf zijn flank. "Arm dier,je had nog een leven voor de boeg."zei hij tegen het dier maar ja. Het zou dom klinken om tegen jezelf te praten.
Melissa
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 05-09-09
Knight-profile Leeftijd:: 17 Jaar Status: Prins/prinses Partner: /
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 9:56 pm
Melissa reed op haar witte merrie langs de rivier. Ze stopte haar merrie en zag iets verderop een jongen met een hengst en ze zag de dode wolf. Ze liet haar merrie wat drinken en gaf haar een klopje op de hals.
Alec Admin
Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 05-09-09
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:01 pm
"Ik zal je een eervolle heen reis geven"zei hij tegen het dier. Hij trok er een grote cirkel om heen en klopte op de hals van het dier. Hij sprenkelde zand op de poten en de hals van het dier. "Ga heen in vrede mijn vriend,koester degene die je lief hebt"zei hij. Hij stond op en klopte zijn kleren af. Normaal zou een prins dat niet doen zich koesteren op een dood dier maar weglopen.
Melissa
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:02 pm
Melissa zag de jongen en keek kort maar richtte haar weer op de merrie. Witnait snoof en keek naar de jongen, de dode wolf en zijn paard. Ze hinnikte opeens en Melissa schrok ervan. Ze zuchtte en keek naar de jongen.
Alec Admin
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:06 pm
Alec hoorde het gehinnik en liep er naar toe gevolgd door Desperado. Hij nam een appel en kueo naar de merrie. "Stil,maar ik doe je niets"zei hij tegen het dier en bood de appel aan. Hij kwam dichter en legde dan zijn hand op haar hals.
Melissa
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:06 pm
Melissa keek hoe hij de jonge merrie behzandelde en glimlachtte. Witnait at meteen de appel op en briesde. Ze keek kort naar het zwarte paard bij hem en dan naar hem. Melissa keek rustig toe.
Alec Admin
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:10 pm
Hij streelde de merrie en liet toen los en keek naar Desperado. Hij liep naar hem en ging ook over zijn hals. "Dat moet je meer doen bij haar anders word ze een beetje tipsie"zei hij. Hij nam nog een appel en gaf de helft aan Desperado en de andere helft at hij op.
Melissa
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:11 pm
Melissa glimlachtte. "Ze is nog jong" zei ze stil. Ze gaf de merrie een klopje die even kort briesde. Ze steeg rustig af en hield haar merrie rustig vast. "Ik ben Melissa" stelde ze haar rustig voor.
Alec Admin
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:14 pm
"Je moet het er inbrengen van jongs af aan"zei hij. "Ik ben Alcan"zei hij en rekte zich uit. Desperado liep weg hij ging wat draven. Hij geeuwde eventjes kort en keek haar aan. "Ik ben prins van dit land mijn vader koning en ja de rest ken je wel"zei hij.
Melissa
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:16 pm
Melissa luisterde rustig. "Ik ben ook prinses" zei ze rustig. Ze liet Witnait los die nog wat ging drinken en keek weer naar hem.
(sorry voor korte post maar moet gaan)
Alec Admin
Onderwerp: Re: Weg van het hectische leven za sep 05, 2009 10:18 pm
"Ik zou zeggen het ga je goed"zei hij en keek haar even aan. Hij floot op Desperado en kroop weer in het zadel. Toen liep hij in galop naar ergens anders waar heen wist hij niet echt maar ja. Al snel waren ze beiden weg.