Caballeros de la Luna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ridders van de maan

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Seto Kaiba is coming

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Melissa

Melissa

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 05-09-09

Knight-profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Status: Prins/prinses
Partner: /

Seto Kaiba is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 11:22 am

Melissa keek hem aan. "Nee dankje" zei ze rustig. "Voor mij hoeft dat niet" zie ze kalm. Ze keek naar hem. "Waarom zou ik daar trots op zijn, ik heb nooit eens rust en ze volgen me" zei ze rustig. Ze keek even rond en dan weer naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto Kaiba

Seto Kaiba

Aantal berichten : 66

Knight-profile
Leeftijd:: 19
Status: Gewoon volk
Partner: Niemand

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 11:32 am

''omdat jullie rijkaards alleen maar geld en macht hebben, de meeste van jullie zijn alleen maar arrogant en doen alles voor geld'' zei hij kwaad. Hij moest nu vooral denken aan die dokter die alleen maar tegen betaling zijn zusje wou beter maken. Hij zuchtte diep en liet Makiba omdraaien. Hij stond op het punt om te vertrekken namelijk, hij had geen zin meer om met dit meisje nog verder in gesprek te gaan. Gelukkig had hij zijn naam nog niet verteld aan haar dus dat scheelde weer.
Melissa

Melissa

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 11:35 am

Melissa keek hem aan. "Wacht" zei ze rustig. "Ik ben niet zoals de rest" zei ze zacht. Ze dreef aan en liet Witnait naast hem gaan. Ze gaf een paar muntstukken en zweeg. "Die kan je misschien gebruiken" zei ze rustig en dreef aan. Witnait stapte weg. Hij kon nog naast haar rijden maarja.
Seto Kaiba

Seto Kaiba

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 11:50 am

Seto keek om toen ze iets zei en zijn capouchon gleed van zijn hoofd af. Hij keek naar haar en snoof even. ''wat?'' vroeg hij en volgde haar met zijn ogen toen ze naast hem kwam en hij muntstukken in zijn handen kreeg gedrukt. Hij keek er even naar en hij keek toen naar het meisje. Hij spoorde Makiba aan en hij ging naast Malissa rijden. ''waarom geef je dit aan mij, ik bedoel je kent me niet eens? Kan je dat geld dan niet zelf gebruiken?'' vroeg hij aan haar. Seto voelde zich vreemd omdat hij nog nooit iets van iemand had gekregen.
Melissa

Melissa

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 11:56 am

Melissa keek hem aan. "Ik heb genoeg geld dat weet je ook" zei ze stil. "Ik ben niet zo iemand die verwaand is, ik help liever mensen" zei ze stil. Ze keek voor haar uit en was benieuwd hoe lang hij nog naast haar zou rijden. Witnait keek naar de hengst die naast haar liep en snoof even.
Seto Kaiba

Seto Kaiba

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 12:03 pm

Seto keek naar haar en luisterde naar haar woorden. Zijn haar deinde mee met de lichtte bries die er was en Seto keek toen voor zich uit. ''dat weet ik inderdaad, en het is mooi dat je mensen wil helpen, want die zijn er helaas niet veel'' zei hij droog. Hij was zelf ook niet zo'n helper en hij zette Makiba over in een draf. ''ik denk dat ik maar eens ga, misschien zie ik je nog wel eens, bedankt voor de muntstukken trouwens'' zei hij en zette Seto over in een galop. Hij was natuurlijk vergeten zijn naam te zeggen dus als Melissa hem weer eens wou zien dan zou ze hem niet snel vinden. Seto verdween langzaam aan in de verte.
Melissa

Melissa

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 06, 2009 12:16 pm

Melissa glimlachtte en keek hem na. Hij had iets maarja. Ze zuchtte even en dreef aan. Ze leidde Witnait de andere kant op en dreef aan. De merrie sprong in galop en gallopeerde weg. Melissa bleef soms aan hem denken maar e dacht nu een aan nits...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Seto Kaiba is coming   Seto Kaiba is coming - Pagina 2 I_icon_minitime

Seto Kaiba is coming
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seto Kaiba
» Samen met Seto

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Caballeros de la Luna :: Gebieden :: Velden-
Ga naar: