Caballeros de la Luna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ridders van de maan

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Oefenen en dan rusten.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mudly

Mudly

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 11-09-09
Leeftijd : 31

Knight-profile
Leeftijd:: 18
Status: Ridders
Partner: I feel something, but what?

Oefenen en dan rusten. Empty
BerichtOnderwerp: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimevr sep 11, 2009 9:27 pm

Mudly liep alleen over het veld. Hij had twee zwaarden op zijn rug en keek rond. "Hmmm...." zei hij zachtjes. "Er zijn tijden dat het drukker is hier..." zei hij en grinnikte. Hij pakte een zwaard uit de schede op zijn rug. Hij begon er mee te trainen op een oude boomstam die daar stond. Hij stopte naar een tijdje. Hij veegde wat zweet van zijn voorhoofd en stopte het zwaard terug. Hij keek rond en sprong op de boomstam en ging er op zitten. Deze was net dik genoeg voor 1 persoon om er op te zitten. Hij sloot zijn ogen en begon zich te kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com/
Shu

Shu

Aantal berichten : 16

Knight-profile
Leeftijd:: 21
Status: Gewoon volk
Partner: Err.. mijn koe?

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimevr sep 11, 2009 11:18 pm

In de verte liep een grote bruine koe te grazen. Op haar rug zat Shu, die haar ongeduldig tegen haar flanken trapte om haar aan te sporen. Hij had honger en hij wilde eten, dus zou hij een geschikt persoon moeten vinden om te kunnen beroven. Shu gaf een forse tik op Bella's achterste waardoor ze eindelijk vooruit kwam en het verse gras achterliet. Met een verveelde blik zocht hij de omgeving af, maar hij kon geen slachtoffer of prooidier vinden. Shu liet zich van de rug van Bella glijden en trok haar mee aan het touw dat om haar nek gebonden was. Hij bleef even stilstaan toen hij een onbekende jongen op een boomstam zag zitten. Een moment vroeg hij zich af hoe hij hem over het hoofd had kunnen zien. Maar zonder nog verder na te denken trok hij Bella mee en ging kalm in het gras zitten, pal in het gezichtsveld van de jongen. Shu haalde een leren drinkzak tevoorschijn, gevuld met rode wijn, en nam er een klein slokje van.
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 7:51 pm

Mudly had zijn ogen gesloten en ademde rustig in en uit. Hij had Shu niet zien komen aanlopen. Maar horen had hij het wel. Hij merkte dat het geluid erg dicht bij bleef. Vele mensen zouden hun ogen openen om niet verast te worden. Mudly daarintegen bleef met zijn ogen gesloten zitten. Sira kwam aangerend en ging beschermend tussen Mudly en Shu staan. Hij snoof richting de koe en keek Shu strak aan. Toen Mudly dit hoorden opende hij zijn ogen. Hij merkte de zwarte vacht van Sira op en aaide er over. Hij stond op en liep achter Sira door en keek Shu nu aan. "Hmmm..." zei hij terwijl zijn blik van Shu naar Bella ging en weer terug. "Meneer Cowboy is op bezoek...." zei hij grinnikend.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 8:03 pm

Shu bleef gewoon in het gras zitten en nam een flinke teug van zijn wijn. Bella plukte hier en daar wat gras met haar tanden en kwam steeds dichter bij de jongen en zijn paard. Dat deed ze expres, voor een afleidingsmanouvre. Doordat ze met haar massieve koeienlijf voor Shu ging staan en zich dichter bij de jongen waagde, kon Shu zich ongezien verstoppen. Het duurde niet lang of Sira werd aan zijn manen meegetrokken terwijl Shu er doodleuk mee wegliep. Bella bleef nog bij een toegewijd plekje met veel vers gras treuzelen. Ze richtte haar koeienkop op en snoof met wijdopengesperde neusgaten in het gezicht van de jongen, als een soort gedagje. Daarna liep ze met lome passen haar baas achterna.
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 8:32 pm

Mudly keek naar de koe en weer terug naar Sira. Hij keek even om en draaide daarna weer terug naar Sira. Althans dat dacht hij. Hij zag hoe de koe dichtbij stond en zag op een afstand dat Sira werd meegesleurd. Hij merkte dat de koe richting hem snoof. Mudly grijnsde. Hij rende op de koe af en sprong via de rug omhoog. Hij maakte lenig een paar manouvres in de lucht en landde vlak achter Shu. Hij had nu in iedere hand een zeis vast die met een ketting waren verbonden. "Mij storen tijdens mijn meditatie, okey. Maar mijn paard stelen is wel iets wat je niet eens aan moet denken. Hij wierp een van de zeisen met een boog om Shu heen en de ketting ging om zijn nek. Mudly trok hem aan en zo kwam Shu naar achter. Sira die luid hinnikte van angst was nu wat kalmer doordat zijn baas er was. Mudly duwde hem weg en sneed snel de haren van Sira door zodat ze niet pijn zou krijgen als Shu er eventueel aan vast hield. Sira stond snel op en ging achter zijn baas staan.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 8:41 pm

Shu keek amper op toen hij opeens een zeis langs hem heen zag schieten en hij door middel van een ketting aan zijn nek werd teruggetrokken. Hij viel achterover in het gras en trok Sira mee, maar in plaats van dat hij heel het paard meetrok had hij alleen een handjevol manen. Bella snuffelde droog aan Sira's afgesneden manen en stootte een klagend geloei uit. 'Maar ik moet toch iets eten?' vroeg Shu zuchtend. Hij krabde zich verveeld op zijn hoofd. Vroeger lukte dat trucje wel. Maar naarmate de jaren verstreken was hij veel luier geworden, en daarbij misschien ook wel langzamer. Hij ging overeind zitten en wreef even over zijn nek, waar nu rode striemen van de ketting zaten.
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 9:06 pm

Mudly keek hem strak aan. "Als je eten wilt kun je dat ook gewoon vragen..." zei hij wat nijdig. "Dan hoef je nog niet eens zoveel moeite te doen..." zei hij wat zachter. "Hij pakte een stuk brood uit de tas en gooide dat op zijn schoot. Hij keek naar Sira en wreef hem over zijn hals. "Sorry van je manen..." zei hij. Sira gaf een stootje met zijn snuit tegen Mudly's hoofd alsof hij wilde zeggen: Ik ben allang blij dat je me gered hebt. "Wat zou je er van vinden dat ik jou koe steel om op te eten, Cowboy." zei hij
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 9:22 pm

Shu staarde afwezig naar het stuk brood in zijn schoot. Wat was er nu van hem geworden? Vijf jaar terug dook hij nog vanuit struiken bovenop zijn slachtoffers om hun bezittingen mee te nemen. Zijn trucjes waren duidelijk versleten. Ondanks alles schrokte hij het stuk brood naar binnen, maar stikte toen de jongen over zijn koe begon. 'Van Bella blijf je af!' beet Shu hem nijdig toe. Hij legde beschermend een hand op de bottige rug van zijn koe. Niemand kwam aan Bella, ze was zijn enige vriend en reisgenoot. 'Deze meid is niet om op te vreten, ze is een heel intellect en groots persoon. En je kunt me beter als struikrover labelleren dan 'cowboy', knaap.' Shu keek de jongen geïrriteerd aan en veegde wat broodkruimels van zijn kin.
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 9:48 pm

"En dat doe je ook met Sira!!!!" beet hij nijdig terug. Hij keek naar Sira en deze nam wat gras. Hij keek terug. "Struikrover...dan zijn je trucjes ietwat te doorzichtig.." zei hij en glimlachte. Hij keek naar Bella. "Ik meende niet wat ik zei over je koe...ik gaf maar een voorbeeld." zei hij en ging zitten.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimeza sep 12, 2009 10:02 pm

Shu wees op Sira en keek de jongen dof aan. 'Dat kun je geen intellect en groots persoon noemen. Dat is een beest,' zei hij verveeld. Vervolgens wees hij op Bella. 'Dit is een vrouw.' Shu stak zuchtend zijn handen in zijn zakken. 'Beledig mijn functie niet, kruimel,' zei hij met opeengeklemde kaken toen de jongen over zijn doorzichtige trucjes als struikrover begon. 'Het is al erg genoeg dat ik altijd zoveel moeite moet doen om van de ene naar de andere plaats te komen om vervolgens nog wat van mijn energie te moeten verspillen aan het komen van eten.'
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 6:30 am

Mudly balde zijn handen tot vuisten. Hij keek Shu strak aan. "Sira is eveneens een vrouw...ze is een merrie....en een of andere lome koe ga ik nog niet intellect en groots noemen." siste hij nijdig maar hoorbaar tussen zijn tanden door.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 2:45 pm

Bella loeide beledigd op de woorden van de jongen. 'Het is al goed, meisje,' suste Shu zacht in haar oor. Vervolgens richtte hij zich weer met een giftige blik tot de jongen. 'Bella is net uit een zelfontdekkingsfase. Daar heb ik haar met veel moeite door heen gesleept. Ik laat haar zelfvertrouwen niet schanden door een knaap als jij, knaap!' gromde hij. 'Daarbij is ze niet loom, ze verdient behandeld te worden als de intelligente vrouw die ze is! Geloof me, aan een slimme koe heb je veel meer dan aan een dikke pony. Bovendien heb je altijd gratis melk bij de hand.' Shu zette zijn handen in zijn zij en aaide Bella over haar kop tussen haar horens.
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 7:28 pm

Mudly hoorde het geloei en grinnikte. "Hmpf..." zei hij. Hij stond op en hoorde ineens de andere woorden. "Pardon...!!!" zei hij. Hij keek de hem neidig aan. "Dikke pony???! Jij..." zei hij en pakte Shu bij zijn kraag. Hij keek hem in de ogen en hield zijn blik op hem gericht. "Ik wil gerust geloven dat het een slim dier is maar dan nog is het niet echt een vrouw..." zei hij hij slisend. Hij keek hem aan en grijnsde met zijn knie gaf hij een klap in zijn maag. "Beledig Sira niet meer of je hebt een probleem." Sira snoof en trapte met een hoef op de grond en keek naar zijn baas. Mudly liep naar Sira en aaide deze even door zijn manen een keek Shu aan.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 7:38 pm

Shu keek de jongen emotieloos aan toen deze hem bij zijn kraag pakte. 'Bella is een vrouw,' hield hij kribbig vol. Hij hapte naar adem toen hij een knietje in zijn maag kreeg en viel als een hoopje ellende op de grond. Shu krabbelde weer overeind en veegde het vuil van zijn kleren. 'Dat deed pijn,' zei hij droogjes. Hij keek van Sira naar de jongen en weer terug en snoof luidruchtig. 'Kruimel, ik zit altijd in de problemen dus dit kan er ook nog wel bij.' Bella sjokte naar haar baas toe en beroerde hem door haar snuit tegen zijn wang te drukken. Shu legde een hand onder haar grote onderkaak zonder zijn blik van de jongen af te wenden. 'Geweld gebruiken is niet juist,' ging hij verveeld verder. Eigenlijk moest hij daar niets over zeggen, sinds hij zelf een struikrover was en al veel misdaden had gepleegd. 'Je kunt problemen veel beter oplossen met een knuffel.'
Mudly

Mudly

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 7:55 pm

Mudly luisterde naar zijn woorden. "Nou ik ga je geen knuffel geven al was je de laatste op aarde..." zei hij nijdig hij keek hem aan en grinnikte. "Alsof jij geen geweld gepleegd hebt in je leven..." zei hij en keek hem aan. Opnieuw snoof Sira. Ze keek de koe en de jongen aan en hinnikte even verveeld. Ze wilde weg hier en ze liet dat merken. Ze snoof nogmaals en Mudly negeerde het nog even.
Shu

Shu

Knight-profile

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitimezo sep 13, 2009 8:23 pm

'Dan niet,' reageerde Shu schouderophalend. Hij wreef met een pijnlijk gezicht over zijn buik. 'Hier en daar een klein akkefietje veroorzaakt. Voor de rest niets interessants,' zei hij met getuitte lippen toen de jongen zei of hij nooit geweld gepleegd had. 'Maar het laatste wat ik deed als ik een misdaad... probleempje veroorzaakt had, was mijn slachtoffer een stevige knuffel geven.' Shu draaide met zijn pink in zijn oor en keek de jongen met een klein grijnsje aan. Bella snoof afkeurend - ze kon er niet goed tegen wanneer haar baas leugens rondstrooide.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en dan rusten.   Oefenen en dan rusten. I_icon_minitime

Oefenen en dan rusten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rusten aan het meer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Caballeros de la Luna :: Gebieden :: Velden-
Ga naar: