Caballeros de la Luna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ridders van de maan

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Gedachtes in de duisternis.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Asuka

Asuka

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-09-09

Knight-profile
Leeftijd:: 25
Status: Ridders
Partner: I've got feelings for him

Gedachtes in de duisternis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gedachtes in de duisternis.   Gedachtes in de duisternis. - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 07, 2009 8:23 pm

Asuka keek hem weer kalm aan, en ze volgde hem met haar blik. Daarna hoorde ze zijn woorden, en ze zucht heel even diep. "Omdat jij me soort van hielp met die bandieten, en mij kan het niet echt wat schelen wat je bent. Ik zie je niet als een vijand of iets in die richting, ookal is het verboden wat ik doe maargoed." Zei Asuka dan tegen hem, en ze draait zich dan om zodat haar rug naar hem gericht was. "Je geheim is veilig bij me over het feit van die man, en daar hoef je geen zorgen om te maken. Ik maak er wel een verhaaltje van alsof het leek dat hij me lastig viel." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze deed een stap naar voren om dieper de steeg in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aigaithis

Aigaithis

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 07-09-09

Knight-profile
Leeftijd:: 19 jaar
Partner: Love only stands in my way

BerichtOnderwerp: Re: Gedachtes in de duisternis.   Gedachtes in de duisternis. - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 07, 2009 8:27 pm

''Dat was eerder persoonlijk. Die idioten kapen wel vaker de goede opdrachten voor m`n neus weg'' mompelde Aigathis zacht. ''Het boeit me niet of je het zegt of niet'' zei hij daarna. Aigaithis deed alsof het hem niks kon schelen maar diep van binnen was hij Asuka heel dankbaar dat ze het niet door zou vertellen. Aigaithis floot hard en schel op zijn vingers. Even later was het geluid van paardenhoeven te horen die over de klinkers van de straat roffelde. Een grote zwarte hengst kwam aandraaven. Aigaithis steeg op en keek nog even naar Asuka. ''Mijn naam is trouwens Aigaithis. Aigaithis Demar'' zei hij nog tegen haar. Daarna steigerde zijn paard Hunter en draaide zo om waarna hij weg galopeerde.
Asuka

Asuka

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-09-09

Knight-profile
Leeftijd:: 25
Partner: I've got feelings for him

BerichtOnderwerp: Re: Gedachtes in de duisternis.   Gedachtes in de duisternis. - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 07, 2009 8:43 pm

Asuka bleef zo gewoon staan, en ze zucht heel even diep. Daarna keek ze om naar hem, en ze knikt heel even kort. Toch bleef ze nog steeds zo staan, en ze hoorde dan paardenhoeven. Ze keek naar hem, en ze hoorde dan zijn naam. "Aangenaam." Zei ze zacht tegen hem, waarna ze dan merkte dat hij weg galopeerde. Ze liep naar de kant waar hij stond, en ze keek hem na. Even glimlacht ze kort, en ze bleef nog in de steeg staan. Daarna liep ze gewoon de steeg dieper in, hoewel het hier nogal donker was kon het haar niet schelen. Zelfs niet als ze werd tegen gehouden door één of andere man die haar wat wilde aandoen, aangezien ze zich perfect kon verdedigen. Met de handen naast haar heupen liep ze gewoon door de steeg, en ze richt haar ogen strak voorzich. Als hij goed kon opmerken liep er een paard rond zonder teugels of een zadel, maar de merrie was eerder opzoek naar Asuka.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gedachtes in de duisternis.   Gedachtes in de duisternis. - Pagina 2 I_icon_minitime

Gedachtes in de duisternis.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Caballeros de la Luna :: De luna caballeros :: City of the moon-
Ga naar: